واكنش ها به سخنان سازشكارانه و عجيب هاشمي ادامه دارد/
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان
واكنش ها به سخنان سازشكارانه و عجيب هاشمي ادامه دارد/
انتقاد بيش از 100 نماينده مجلس از مواضع اخير هاشمي رفسنجاني/ اگر ما با اسرائيل سر جنگ نداشته باشيم، اسرائيل با انقلاب اسلامي سرجنگ خواهد داشت/

بيش از صد نماینده مجلس در نامه ای انتقادی به هاشمی رفسنجانی ضمن دادن 4 تذکر مهم به وی تاکید کردند که هاشمی به اندیشه های امام راحل و حضرت آیت الله خامنه ای باز گردد و فاصله خود را از کسانی که دل در گرو انقلاب ندارند و تلاش می کنند انقلاب را از مبانی خود تهی گردانند، حفظ کند.

به گزارش رجانيوز، پس از آنكه هاشمي رفسنجاني یکشنبه گذشته، در سخناني معنادار اعلام كرد «ما با اسرائیل سر جنگ نداریم، حالا اگر عرب ها جنگ کردند ما کمک می کنیم... مردم صاحب حکومت هستند و خدا حق حکومت را به دوازده معصوم داد و بعد از آن هر فردی که مسئول حکومت شد به رأی مردم آمد و اگر دولت بر مردم تحمیل شود مردم در شرایط خطر همکاری نمی کنند و هیچ دولت دیکتاتوری نمی تواند در دنیا موفق شود.» بيش از 100 نماينده مجلس شوراي اسلامي با امضاء نامه‎اي سرگشاده از رويكرد علني هاشمي رفسنجاني در تقابل با آرمان‎هاي انقلاب اسلامي و ايجاد زمينه سوء استفاده دشمنان انقلاب انتقاد كردند.

در اين نامه همچنين از سياه‎نمايي و خطير جلوه دادن شرايط كشور در سال‎هاي اخير از سوي هاشمي رفسنجاني انتقاد شده است.

متن کامل این نامه که بولتن نیوز آنرا منتشر كرده و به امضای بيش از 100 نماینده رسیده به شرح زیر است:

«جناب آقای هاشمی رفسنجانی در صحبت های خود با وبلاگ نویسان مطالبی را بیان کرد که بیشک از مصادیق فاصله گرفتن از اندیشه های امام ره است.

ما نمایندگان مجلس ضمن تذکراتی چند از وی می خواهیم که به اندیشه های امام و حضرت آیت الله خامنه ای بازگردد و به جای آن فاصله خود را از کسانی که دل در گروه انقلاب ندارند و تلاش می کنند انقلاب اسلامی را از مبانی خود تهی گردانند حفظ نمایند.

1- این ساده اندیشی که ما اعلام کنیم با اسرائیل سر جنگ نداریم و اگر کشورهای عربی با اسرائیل جنگیدند ما از آرمانهای آنها حمایت خواهیم کرد. امام بزرگوار و رهبر عزیز همه تلاش خود را به کار بردند تا مسئله فلسطین را یک مسئله اسلامی نمایند و از حصار عربیت خارج نمایند. اگر امروز ظهور گروه هایی مانند حزب الله لبنان، حماس و جهاد اسلامی را شاهد هستیم که پوزه اسرائیل را با همه مظلومیت و نابرابری به خاک مالیده اند نتیجه همین تفکر امام است. اگر ما با اسرائیل سر جنگ نداشته باشیم تا انقلاب اسلامی، انقلاب اسلامی باشد اسرائیل با ما سر جنگ خواهد داشت و نباید فراموش کنیم که امام خمینی محو اسرائیل را از آرمانهای انقلاب اسلامی قرار داده است.

2- در طول تاریخ تجربه کردیم که ولایت فقها تنها محور پیروزی امت اسلامی است. در قضیه انحصار تنباکو، انقلاب مشروطیت، انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و آخرین سناریوی غرب یعنی فتنه؛ این ولایت فقیه بود که با درایت رهبری و حمایت مردم دشمن را زمینگیر کرد و پیروزی های درخشانی برای نظام به ارمغان آورد. قرار دادن ولایت فقها در مقابل ولایت معصومین مغلطه ای بیش نیست، چه اینکه مطابق نظر همان ولایت به فقها منتقل شده است و ولایت فقها در امتداد همان ولایت معصومین است.

3 ـ آقای هاشمی به خوبی می داند و حتماً در پیش خود و خدای خود اذعان خواهند کرد که جامعه باز امروز که توأم با سلایق مختلف است به مراتب بازتر و آزادتر از زمان حاکمیت ایشان است و این افتخار نه منصوب بر فرد خاصی است، بلکه زایده شد و قدرتمند شدن توده های مردم و خارج شدن مناسب از دست خانواده های تمایل طلب است که شما آنها را «نیروهای با سابقه» می نامید. انحصار حضرتعالی در نیروهای خاص مشکلی بود که مردم را از نظام فاصله انداخت.

4ـ چرا تلاش می کنید همواره کشور را در حالت خطیر معرفی کنید. امروز با همه انتقادات مبنایی بر دولت احمدینژاد، پیشرفت در زیرساخت ها، صنعت، مسائل علمی، رفاه و قدرت، با امن تر، با صلابت تر و با قدرت تر از دوره شماست. مردم در مقطعی که شما اداره امور کشور را عهده دار بودید، بارها نارضایتی خود را از نحوه اداره کشور توسط حضرت عالی ابراز داشتند. تحت تاثیر چند انسان متملق اطراف خود قرار نگیرید و سعی کنید به حب الله ولایت دست یابید و نه بر صورت ولایت چنگ اندازید.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها